Tervetuloa - valitse mukavuus! Toimitus 5,90€ - maksuton toimitus yli 150€ tilauksiin.

Evästeiden käyttö

Hujaus.fi -sivusto käyttää evästeitä. Evästeitä käytetään sekä siihen, että verkkokauppa toimii teknisesti että markkinointiin ja analytiikkaan. Evästeet ovat pieniä tekstitiedostoja, jotka tallennetaan käyttäjän koneelle. Ne eivät vahingoita käyttäjien tietokoneita tai tiedostoja. Evästeet voi kytkeä pois päältä Internet-selaimen asetuksista.

Verkkokaupan teknisellä toiminnalla tarkoitetaan esimerkiksi sitä, että ilman evästeitä tietyt verkkokaupan ominaisuudet eivät välttämättä toimi normaalisti. Tällaisia ominaisuuksia ovat esimerkiksi ostoskori tai "äskettäin katselemasi tuotteet" -ikkunat.

Markkinoinnissa evästeitä käytetään esimerkiksi mainonnan kohdentamiseen. Tällä tarkoitetaan muun muassa sitä, että sinulle saatetaan mainostaa muilla sivustoilla, kuten Facebookissa, sellaisia tuotteita, joita olet selaillut Hujaus.fi -sivustolla.

Analytiikkaa käytetään muun muassa sivuston kehittämiseen ja markkinoinnin parantamiseen. Hujaus.fi käyttää Google Analytics -työkalua, joka on Google Inc:n analysointityökalu. Google lähettää ja tallentaa tietoja sivuston käytöstäsi, mukaan lukien IP-osoitteesi, palvelimilleen, jotka saattavat sijaita eri maassa, jossa itse asut. Hujaus.fi-sivustolta ei kuitenkaan lähetetä henkilöiviä tunnistetietoja, kuten nimeäsi, sähköpostiosoitettasi, osoitettasi saatikka pankkitietojasi Google Analyticsiin. Tämä olisi sekä typerää että vastoin Googlen Analyticsin käyttöehtoja. Lisää tietoa Google Analyticsin ja muiden Googlen tarjoamien tuotteiden yksityisyydestä löydät täältä.

Evästeitä hyödyntävät markkinointi- ja analytiikkapalvelut, kuten Google tai Facebook, voivat käyttää evästeiden avulla kerättyä dataa sinusta. Ne voivat myös luovuttaa tätä dataa kolmansille osapuolille, jos lainsäädäntö sitä edellyttää tai nämä osapuolet käsittelevät dataa niiden puolesta. Jos olet kirjautunut näihin palveluihin selaimellasi, evästeiden avulla nämä palvelut pystyvät kohdentamaan mainoksia sinulla. Esimerkiksi niin, että kun katsot mainoksen puhelimellasi, sinulle ei enää näytetä samaa mainosta kannettavallasi. Evästeisiin perustuu myös niin sanottu uudelleenmarkkinointi (engl. retargeting) eli se, että katsot jotain tuotetta ja sen jälkeen näet sen muilla sivustoilla. Tämä voi olla asiakkaan näkökulmasta palvelua tai vaihtoehtoisesti todella ärsyttävää. Jos Hujauksen mainokset ärsyttävät, kerro se meille, koska on typerää maksaa ärsyttävästä mainonnasta.

Kun käytät Hujaus.fi-sivustoa, hyväksyt, että evästeitä käytetään. Voit kuitenkin poistaa evästeet tai osan evästeistä käytöstä Internet-selaimesi asetuksista. Suosittelemme, että sallit evästeiden käytön Hujaus.fi -sivustolla, sillä emme voi muuten luvata verkkokaupan toimivan normaalisti.

Voit myös käyttää erilaisia laajennuksia evästeiden kontrollointiin ja sen selvittämiseen, mitä työkaluja mikäkin sivusto käyttää. Ghostery on kokemuksemme perusteella kätevä. Huomaathan, että Viipoke Oy ei millään tavalla vastaa näistä laajennuksista tai vaikkapa Ghosterystä. Yritämme vain olla tässä asiassa avuksi.

Suosituimmat haut

Selaa tuoteryhmiä

Ostoskorisi on tyhjä

Suodata tuotteita

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 3.12.2020 alkaen.

Verkkokauppa

Hujaus on Viipoke Oy:n tavaramerkki.

Hujaus / Viipoke Oy
Mikkolantie 1 A
00640 Helsinki

+358400420399
info@hujaus.fi
www.hujaus.fi
2871794-3

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron Suomessa. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com


Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Tarkasta aina, että tilausvahvistuksen sisältö vastaa tilaustasi.

Tarkista tilausvahvistuksesta erityisesti omat tietosi. Mikäli lähetys menee väärään toimitusosoitteeseen asiakkaan antamien virheellisten tietojen vuoksi, perimme toimituksen siirrosta käsittelykuluja 10€. Tarkista myös puhelinnumerosi, jotta saat postilta saapumisilmoituksen.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Hujaus / Viipoke Oy
Mikkolantie 1 A
00640 Helsinki

+358400420399
info@hujaus.fi
www.hujaus.fi
2871794-3

Tilauksen peruminen

Sinulla on oikeus perua tilauksesi kuluitta ennen kuin olemme lähettäneet sinulle toimitusvahvistuksen. Tilauksen voit peruuttaa lähettämällä peruutusilmoituksen sähköpostitse info@hujaus.fi

Toimitustavat ja -kulut 

Toimituskulut Suomeen pakettina 5,90€. Lähetämme tuotteet aina seurattavana pakettitoimituksena Postilla. Toimituskulut sisältävät lähetys- ja pakkauskulut.

Toimitusaika

Pyrimme käsittelemään ja lähettämään tilaukset saman tai seuraavan arkipäivän aikana. Toimitusaikamme vaihtelee tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Yleisin toimitusaika heti varastosta löytyville tuotteille on 1-3 arkipäivää. Tässä voi ilmetä vaihtelua esimerkiksi kuljetusyhtiön ruuhkan vuoksi. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita. Olemme sinuun välittömästi yhteydessä, mikäli toimituksessa on viivästyksiä.

Mikäli samassa tilauksessa on varastotuotteita ja tilaustuotteita, toimitamme koko tilauksen yhdellä kertaa. Tällöin koko tilauksen toimitusaika riippuu tilaustuotteen toimitusajasta, jonka arvio lukee tilaustuotteissa erikseen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Palautusoikeus

Asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14vrk vaihto- ja palautusoikeus käyttämättömälle tuotteelle. Vaihto- tai palautusoikeus ei koske kankaita. Ladattavien tuotteiden osalta määräaika lasketaan tilauksen vastaanottohetkestä eli siitä kun teit tilauksesi. Palautuskulu on 5,90€. Vaihto on maksuton yhden kerran, ja vaihto-oikeuden voi käyttää joko saman tuotteen toiseen kokoon tai eri tuotteeseen, jolloin hyvitämme tai perimme hintaerotuksen. Tuotteen voi halutessaan vaihtaa myös sähköiseen lahjakorttiin. Vaihto- ja palautus hoituu alkuperäisestä toimitustavasta riippumatta Postin kautta.

Vaihdosta ja palautuksesta tulee ilmoittaa etukäteen sähköpostitse asiakaspalveluumme info@hujaus.fi

Palautuksen määräajan noudattamiseksi riittää, että kerrot meille haluavasi palauttaa tilauksen tai osan siitä ennen palautusajan päättymistä. Käsittelemme vaihdot ja palautukset mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään neljäntoista (14) arkipäivän kuluessa lähetyksen saapumisesta.

Palautuksen vaikutukset

Mikäli olet tilausta tehdessäsi ylittänyt maksuttoman toimituksen rajan, ja palautat osan tuotteista, perimme alkuperäiset toimituskulut, mikäli tilauksen loppusumma palautuksen jälkeen jää toimituskuluedun alle. Suoritamme palautuksen tuotteen saatuamme sillä maksutavalla, jota olet käyttänyt, ellet ole nimenomaisesti suostunut muuhun. Joka tapauksessa palautamme maksun siten, että sinulle ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia.

Sinun on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua lähetyksen vastaanottamisesta.

Palautettavan tuotteen täytyy olla täysin käyttämätön, puhdas ja pesemätön. Tarkistamme palautettujen tuotteiden kunnon ennen maksun palauttamista. Olet vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä. Voit esimerkiksi sovittaa vaatetta samaan tapaan kuin kaupassakin tekisit, mutta et ottaa sitä käyttöön.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista perimme 10€ toimitus- ja käsittelykulut.

Vaihto- ja palautusohje

Pakkaa tuotteet huolellisesti ja suojaan kosteudelta. Lisää mukaan tilauksen mukana tullut palautuslomake. Mikäli palautuslomake ei ole tallessa, voit liittää mukaan esimerkiksi ruutupaperille kirjoittamasi lapun, jossa lukee nimesi ja tilausnumerosi. Alkuperäisestä toimitustavasta huolimatta vaihdot ja palautukset hoituvat Postin kautta. Kirjoita paketin päälle postin asiakaspalautustunnus 653366 ja vie paketti Postin toimipisteeseen, ei pakettiautomaattiin.

Jos palautat paketin ulkomailta, otathan yhteyttä info@hujaus.fi ennen kuin palautat paketin. Tällä tavalla varmistumme siitä, että paketti löytää meidät. Huomaathan, että vastaat itse vaihto- ja palautuskuluista Suomen ulkopuolelta.

Säilytä kuitti palautuslähetyksestä, kunnes Hujaus (Viipoke Oy) on käsitellyt palautuksesi. Kuitin avulla osoitat lähettäneesi tilauksen. Jos palautuslähetys katoaa kuljetuksessa, emme hyvitä tilausta mikäli asiakas ei voi kuitilla todistaa paketin lähetystä.

Jos sinulla on kysyttävää, asiakaspalvelumme auttaa mielellään.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti osoitteeseen info@hujaus.fi.  Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, sinun täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemasi toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Muut ehdot

Viipoke Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä tai vahingoista.

Mahdollisiin asiakkaan ja Viipoke Oy:n välisiin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia.

Ostoskoriin käytetyt lahjakortit