Usein kysytyt kysymykset

Usein kysytyt kysymykset

Tuotteiden valmistus

Missä tuotteenne valmistetaan?

Tuotteemme valmistetaan tällä hetkellä Oulussa yhteistyöompelijamme toimesta. Hän on ommellut tuotteitamme mallisarjoista lähtien.

Tilaaminen

Miksi toimitus maksaa?

Haluamme olla läpinäkyvästi toimiva yritys. Liiketoiminnassamme ekologisuus on meille erittäin tärkeää ja se koskee vaatteiden valmistuksen lisäksi myös verkkokauppaa. Verkkokaupassa edestakaiset kuljetukset ovat yksi "epäekologisuuden" lähde ja näin ollen haluamme tuoda sen näkyväksi. Toimituskulut laskutetaan käytännössä aina asiakkaalta, joko toimituskulujen muodossa tai sisällyttämällä toimituskulut tuotteen hintaan. Me olemme valinneet mallin, jossa laskutamme osan todellisista toimituskuluista asiakkaalta omana kulueränään, jolloin toimitukset ovat näkyvämpiä.

En saanut tilausvahvistusta. Mitä teen?

Tarkista ensin roskapostikansiosi, ja varmista ettei sähköpostikansiosi ole täynnä. Mikäli tilausvahvistusta ei löydy, ota viipymättä yhteys asiakaspalveluumme info@hujaus.fi.

Miksi pakkaatte tilaukset muoviin?

Pohtiessamme sopivaa pakkausmateriaalia, pahvinen tai paperinen toimituspakkaus olisi ollut meille mieluisampi. Koska postitamme vaatteita, emme voi ottaa riskiä, että lähetys vioittuisi kuljetuksen aikana pudotessaan esimerkiksi vesilätäkköön. Pahvilaatikkoon/paperipussiin pakkaaminen edellyttäisi siis kuitenkin sisäänsä muovin, jolloin pakkausmateriaalia olisi entistä enemmän. Pohdimme jatkossakin toimivaa muovitonta pakkausmateriaalia, ja ehdottomasti vaihdamme ekologisempaan sopivan löytyessä.

Muuta

Missä voin nähdä tuotteitanne livenä?

Valitettavasti osallistumme tällä hetkellä hyvin harvakseltaan messuille ja tapahtumiin. Parhaiten pysyt kärryillä tulevista tapahtumista seuraamalla facebook-sivuamme. Olisi mahtavaa voida tarjota hypistelymahdollisuus livenä, mutta olemme pyrkineet tekemään sopivan tuotteen valinnan  verkkokaupan kautta mahdollisimman helpoksi. Olemme panostaneet tuotekuviin, -teksteihin ja mittataulukoihin, mutta mikäli sinulle jää mitä tahansa kysyttävää, laita viestiä info@hujaus.fi

Ostoskorisi on tyhjä

Toimitusehdot

Nämä toimitusehdot ovat voimassa 14.3.2018 alkaen.

Verkkokauppa

Hujaus on Viipoke Oy:n tavaramerkki.

Hujaus / Viipoke Oy
Pallokuja 4 as 5
01280 Vantaa

+358400420399
info@hujaus.fi
www.hujaus.fi
2871794-3

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron Suomessa. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimituskulujen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksupalveluna toimii Checkout, jonka kautta maksuvaihtoehtoina toimivat korttimaksu, mobiilimaksu sekä verkkopankkimaksut.

Ilmoittamalla tietoja kassalla hyväksyt Checkout Finland Oy:n (Checkout Finland Oy, Pyhäjärvenkatu 5 C, 33200 Tampere) ehdot. Painamalla ”Osta” painiketta hyväksyt verkkokaupan Hujaus yleiset ehdot.

Checkout Finland Oy on osa OP-ryhmää.

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Asioidessasi asiakaspalvelussa pidä aina mahdollinen asiakasnumerosi ja tilausnumerosi saatavilla. Tarkasta aina, että paketin sisältö täsmää tilausvahvistuksessa olevien tuotteiden kanssa.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

Hujaus / Viipoke Oy
Pallokuja 4 as 5
01280 Vantaa

+358400420399
info@hujaus.fi
www.hujaus.fi
2871794-3

Toimitustavat ja -kulut

Toimituskulut Suomeen pakettina 4,90€ ja kirjeenä 1,90€. Kirjetoimitus on mahdollinen vain imetyskoruille, vaatteet lähetämme aina pakettitoimituksena. Toimituskulut sisältävät posti- ja pakkauskulut.

Toimitusaika

Pyrimme käsittelemään ja lähettämään tilaukset saman tai viimeistään seuraavan arkipäivän aikana. Toimitusaikamme vaihtelee tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Yleisin toimitusaika heti varastosta löytyville tuotteille on 2-5 arkipäivää. Tässä voi ilmetä vaihtelua esimerkiksi kuljetusyhtiön ruuhkan vuoksi. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita. Olemme sinuun välittömästi yhteydessä, mikäli toimituksessa on viivästyksiä.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusehdot

Peruuttamisoikeus

Sinulla on oikeus peruuttaa tilauksesi 14 päivän kuluessa tavaran toimituksesta. Tästä poikkeuksena ovat kankaat, joita et voi vaihtaa etkä palauttaa, koska ne leikataan määrämittaan. Ladattavien tuotteiden osalta määräaika lasketaan tilauksen vastaanottohetkestä eli siitä kun teit tilauksesi.

Peruuttamisoikeuden käyttämiseksi sinun on ilmoitettava meille päätöksestäsi peruuttaa tilaus sähköpostilla. Voit käyttää myös tulostettavaa palautuslomakettamme, mutta sen käyttö ei ole pakollista.

Peruuttamisen määräajan noudattamiseksi riittää, että kerrot meille haluavasi palauttaa tilauksen tai osan siitä ennen peruuttamisajan päättymistä. Lähetä ilmoituksesi sähköpostilla osoitteeseen info@hujaus.fi

Peruuttamisen vaikutukset

Jos palautat koko tilauksen, palautamme sinulle kaikki sinulta saamamme suoritukset, myös toimituskustannukset edullisimman vakiotoimitustavan mukaan. Jos palautat osan tilauksesta, emme hyvitä toimituskustannuksia. Palautamme saamamme rahat viivytyksettä, kun olemme saaneet tuotteet takaisin. Säilytä lähetyskuitti kun palautat tavarat, jotta voit tarvittaessa osoittaa lähettäneesi ne. Suoritamme palautuksen sillä maksutavalla, jota olet käyttänyt, ellet ole nimenomaisesti suostunut muuhun. Joka tapauksessa palautamme maksun siten, että sinulle ei aiheudu suoritusten palauttamisesta kustannuksia. Voimme kuitenkin olla palauttamatta maksua, kunnes olemme saaneet tavaran takaisin.

Sinun on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua peruuttamisilmoituksen tekemisestä. Määräaikaa on noudatettu, jos lähetät tavarat takaisin ennen kyseisen 14 päivän määräajan päättymistä.

Palautettavan tuotteen täytyy olla täysin käyttämätön, puhdas ja pesemätön. Tarkistamme palautettujen tuotteiden kunnon ennen maksun palauttamista. Olet vastuussa vain sellaisesta tavaroiden arvon alentumisesta, joka on seurausta muusta kuin tavaroiden luonteen, ominaisuuksien ja toimivuuden toteamiseksi tarvittavasta käsittelystä. Voit esimerkiksi sovittaa vaatetta samaan tapaan kuin kaupassakin tekisit, mutta et ottaa sitä käyttöön.

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista, josta ei ole tehty erillistä peruutusilmoitusta, perimme toimitus- ja palautuskustannukset.

Vaihto- ja palautusohje

Palauttaminen on maksutonta Suomesta käyttäessäsi meiltä saamaasi palautusrahtikirjaa. Mikäli olet kadottanut palautusrahtikirjan, otathan yhteyttä asiakaspalveluumme info@hujaus.fi. Muista maista palauttaessasi maksat palautuspaketin lähetyskustannukset itse.

Pakkaa tuotteet huolellisesti. Lisää mukaan esimerkiksi ruutupaperille kirjoittamasi lappu, jossa lukee nimesi ja tilauskoodisi. Kiinnitä saamasi palautusrahtikirja paketin päälle, ja vie paketti sen yhtiön toimipisteeseen, jolla tilasit tuotteet. Esimerkiksi, jos tilasit tuotteet Matkahuollolla, vie paketti Matkahuollon toimipisteeseen.

Jos palautat paketin ulkomailta, otathan yhteyttä info@hujaus.fi ennen kuin palautat paketin. Tällä tavalla varmistumme siitä, että paketti löytää meidät.

Säilytä kuitti palautuslähetyksestä, kunnes Hujaus (Viipoke Oy) on käsitellyt palautuksesi. Kuitin avulla osoitat lähettäneesi tilauksen.

Jos sinulla on kysyttävää, asiakaspalvelumme auttaa mielellään.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti osoitteeseen info@hujaus.fi.  Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, sinun täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemasi toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Muut ehdot

Viipoke Oy ei vastaa ylivoimaisen esteen (force majeure) aiheuttamista viivästymisistä tai vahingoista.

Mahdollisiin asiakkaan ja Viipoke Oy:n välisiin riita-asioihin sovelletaan Suomen lakia.