Toimitusehdot

Verkkokauppa

Hujaus on Viipoke Oy:n tavaramerkki.

Hujaus / Viipoke Oy
Kämnerinkuja 4 LT 1

00750 Helsinki

+358400420399
info@hujaus.fi
www.hujaus.fi
2871794-3 

Kauppa myy tuotteita täysi-ikäisille yksityishenkilöille. Tuotteiden hinnat sisältävät arvonlisäveron Suomessa. Pidätämme oikeuden hintojen ja toimitusehtojen muutoksiin.

Tilaaminen

Tuotteet tilataan verkkokaupassa siirtämällä ne ostoskoriin ja maksamalla ostoskorin sisältö verkkomaksupalvelussa. Kaikki asiakastiedot käsitellään luottamuksellisesti. Tilauksen yhteydessä kysyttyjä yhteystietoja ei käytetä muuhun kuin tilauksen toimitukseen tai siinä ilmenevien epäselvyyksien selvittämiseen, ellei erikseen toisin mainita. Tilatessasi verkkokaupasta sinun edellytetään tutustuneen ja sitoutuneen kulloinkin voimassa oleviin toimitusehtoihin.

Maksaminen ja maksutavat

Maksunvälityspalvelun toteuttajana ja maksupalveluntarjoajana toimii Paytrail Oyj (2122839-7) yhteistyössä suomalaisten pankkien ja luottolaitosten kanssa. Paytrail Oyj näkyy maksun saajana tiliotteella tai korttilaskulla ja välittää maksun kauppiaalle. Paytrail Oyj:llä on maksulaitoksen toimilupa. Reklamaatiotapauksissa pyydämme ottamaan ensisijaisesti yhteyttä tuotteen toimittajaan.

Paytrail Oyj, y-tunnus: 2122839-7
Innova 2
Lutakonaukio 7
40100 Jyväskylä
www.paytrail.com

Tilaus- ja maksuvahvistus

Kun olemme vastaanottaneet tilauksesi, lähetämme sinulle välittömästi sähköpostilla tilausvahvistuksen, josta näkyvät tilaustietosi. Tarkasta aina tilausvahvistuksen sisältö. Jos sinulla on kysyttävää, ota heti yhteys asiakaspalveluumme. Säästä tilausvahvistus mikäli joudut ottamaan yhteyttä asiakaspalveluun. Tarkasta aina, että tilausvahvistuksen sisältö vastaa tilaustasi.

Tarkista tilausvahvistuksesta erityisesti omat tietosi. Mikäli lähetys menee väärään toimitusosoitteeseen asiakkaan antamien virheellisten tietojen vuoksi, perimme toimituksen siirrosta käsittelykuluja 10€. Tarkista myös puhelinnumerosi, jotta saat postilta saapumisilmoituksen.

Asiakaspalveluumme saat yhteyden seuraavilla tiedoilla:

info@hujaus.fi

+358400420399 

Tilauksen peruminen

Sinulla on oikeus perua tilauksesi kuluitta ennen kuin olemme lähettäneet sinulle toimitusvahvistuksen. Tilauksen voit peruuttaa lähettämällä peruutusilmoituksen sähköpostitse info@hujaus.fi

Toimitustavat ja -kulut 

Toimituskulut Suomeen pakettina 5,90€, ilmainen toimitus yli 150€ tilauksiin. Lähetämme tuotteet aina seurattavana pakettitoimituksena Postilla. Toimituskulut sisältävät lähetys- ja pakkauskulut. 

Toimitusaika

Pyrimme käsittelemään ja lähettämään tilaukset saman tai seuraavan arkipäivän aikana. Toimitusaikamme vaihtelee tilauksesta ja toimitustavasta riippuen. Yleisin toimitusaika heti varastosta löytyville tuotteille on 1-3 arkipäivää. Tässä voi ilmetä vaihtelua esimerkiksi kuljetusyhtiön ruuhkan vuoksi. Poikkeukset toimitusaika-arvioihin on kerrottu, jos ostoskorissa on varastosta loppuneita tuotteita. Olemme sinuun välittömästi yhteydessä, mikäli toimituksessa on viivästyksiä.

Mikäli samassa tilauksessa on varastotuotteita ja tilaustuotteita, toimitamme koko tilauksen yhdellä kertaa. Tällöin koko tilauksen toimitusaika riippuu tilaustuotteen toimitusajasta, jonka arvio lukee tilaustuotteissa erikseen.

Emme vastaa ylivoimaisen esteen aiheuttamista viivästymisistä tai viivästysten aiheuttamista välillisistä haitoista. Verkkokauppa tiedottaa sivuillaan poikkeavista toimitusajoista.

Palautusoikeus

Asiakkaalla on kuluttajansuojalain mukainen 14vrk vaihto- ja palautusoikeus käyttämättömälle tuotteelle. 

Mikäli haluat vaihtaa tai palauttaa tuotteita tilaukseltasi, laita meille sähköpostia info@hujaus.fi

Palautus

  • Palautuskulu on 6€/lähetys.
  • Mikäli palautat osan tilauksesta emme palauta alkuperäistä toimituskulua.
  • Mikäli olet tilausta tehdessäsi ylittänyt ilmaisen toimituksen rajan ja palautuksen jälkeen tilauksesi loppusumma jää tämän rajan alle, perimme alkuperäiset toimituskulut. 

Vaihto

  • Vaihto on maksuton yhden kerran. Vaihto-oikeuden voi käyttää joko saman tuotteen toiseen kokoon tai eri tuotteeseen, jolloin hyvitämme tai perimme hintaerotuksen.
  • Voit vaihtaa kerralla halutessasi useamman kuin yhden tuotteen.
  • Mikäli vaihdat samalta tilaukselta tuotteita enemmän kuin kerran, perimme normaalin toimituskulun.

Vaihto- ja palautus hoituu alkuperäisestä toimitustavasta riippumatta Postin kautta. 

Käsittelemme vaihdot ja palautukset mahdollisimman pian, kuitenkin viimeistään neljäntoista (14) arkipäivän kuluessa lähetyksen saapumisesta.

Palautuksen vaikutukset

Suoritamme palautuksen tuotteen saatuamme sillä maksutavalla, jota olet käyttänyt, ellet ole nimenomaisesti suostunut muuhun. 

Sinun on lähetettävä tavarat takaisin viivytyksettä ja viimeistään 14 päivän kuluttua lähetyksen vastaanottamisesta.

Palautettavan tuotteen täytyy olla täysin käyttämätön, puhdas ja pesemätön. Tarkistamme palautettujen tuotteiden kunnon ennen maksun palauttamista. 

Lunastamaton paketti

Lunastamatta jättäminen ei ole sama asia kuin palautus tai peruutus. Lunastamatta jätetystä paketista perimme 10€ toimitus- ja käsittelykulut.

Vaihto- ja palautusohje

Kun olet ilmoittanut vaihdosta kanssamme sähköpostitse, pakkaa tuotteet huolellisesti ja suojaan kosteudelta. Käytä lähettämiseen alkuperäistä postituspussia ja peitä tai irroita aiempi rahtikirja. Alkuperäisestä toimitustavasta huolimatta vaihdot ja palautukset hoituvat Postin kautta. Kirjoita paketin päälle postin asiakaspalautustunnus 653366 ja vie paketti Postin toimipisteeseen, ei pakettiautomaattiin.

Jos palautat paketin ulkomailta, huomaathan, että vastaat itse vaihto- ja palautuskuluista Suomen ulkopuolelta.

Säilytä kuitti palautuslähetyksestä, kunnes Hujaus (Viipoke Oy) on käsitellyt palautuksesi. Kuitin avulla osoitat lähettäneesi tilauksen. Jos palautuslähetys katoaa kuljetuksessa, emme hyvitä tilausta mikäli asiakas ei voi kuitilla todistaa paketin lähetystä.

Ongelmatilanteet

Mikäli tuote on kadonnut tai vioittunut kuljetuksen aikana tai se ei muuten vastaa tilaustasi, tulee sinun ilmoittaa virheestä viimeistään 14 päivän kuluessa kirjallisesti osoitteeseen info@hujaus.fi. Jos paketti on selvästi vaurioitunut kuljetuksessa, sinun täytyy tehdä välittömästi asiasta reklamaatio valitsemasi toimitustavan kuljetusyhtiölle.

Toimitusehdot on päivitetty 18.12.2023